خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

من خود آن سیزدهم

 

/ شهریار

یار و همسر نگرفتم که گرو بود سرم
تو شدی مادر و من با همه پیری پسرم

تو جگر گوشه هم از شیر بریدی و هنوز
من بیچاره همان عاشق خونین جگرم

پدرت گـوهـر خود را به زر و سیم فروخت
پدر عشق بسوزد که درآمد پدرم

عشق و آزادگی و حسن و جوانی و هنر
عجبا هیچ نیرزید که بی سیم و زرم

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر
من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم

تا به دیوار و درش تازه کنم عهد قدیم
گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم

تو از آن دگری رو که مرا یاد تو بس
خود تو دانی که من از کان جهانی دگرم

از شکار دگران چشم و دلی دارم سیر
شیرم و جوی شغالان نبود آبخورم

سیزده را همه عالم به در امروز از شهر
من خود آن سیزدهم کز همه عالم بدرم

تا به دیوار و درش تازه کنم عهد قدیم
گاهی از کوچه معشوقه خود می گذرم

نظرات 6 + ارسال نظر
دادمهر یکشنبه 16 فروردین 1394 ساعت 14:52 http://dadmehr-iran.persianblog.ir/

سلااااااااااااااااااااااام
خوبید؟؟؟

بنده خدا چهارشنبه 19 فروردین 1394 ساعت 17:33

سلام دکتر...تقریبا سه روزه که دارم وبلاگتونو می خونم...همه ی آرشیوتونم خوندم واقعا جالب بود(تلخ و شیرین)
قدرت نویسندگیتونم عالیه
بازم ادامه بدید...موفق باشید

یک پرستار پنج‌شنبه 20 فروردین 1394 ساعت 23:33 http://littlenurse.mihanblog.com

برای mdd چه دارویی موثرترینه؟

سلام
هنوز هم SSRIها
همانند سرترالین
سیتالوپرام
فلوکستین
البته با دوز مناسب و‌مدت کافی

مانی دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 12:06

سلام جناب دکتر
من هم مثل خواننده نظردهنده بالا چندروزیه مطالبتون رو میخوانم و آرشیوتونم دنبال کردم
زیبا و بی ریا می نویسید
دخترتونم عکساش رو دیدم معصوم و دوست داشتنیه
یاد دختر خودم میوفتم که یکسال و یکماه و 21 روزشه
به دلیل شرایط کار ازش دورم و دلم هواشو کرد وقتی عکس دخترتون رو دیدم
موفقتر باشید
ولی توی بعضی نکات اختلاف سلیقه داریم ...

مونا دوشنبه 31 فروردین 1394 ساعت 23:51

وای کشیتید ما را

چرا آپ دیت نمی کنید>>>>

از این ور دنیا هی رفرش هی رفرش و هیچ خبری از شما نیست.

البته این شعر باید گویای احوال باشه که ارزو می کنم نباشه....

خانوم میم شنبه 12 اردیبهشت 1394 ساعت 01:50

ای بابا دکتر جان شهریارم اخرش یه زن دیگه گرفت. فکر میکنم ما چند نیمه گم شده دتریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد