خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

فیس بوک و شبکه های مجازی

یکی از بزرگترین معایب فیس بوک و تویتر و   گروها و شبکه های اجتماعی جدید حداقل واسه من دور شدن از وبلاگ نویسی و خلاصه نویسی بود و هست

 خوانندگان عزیر:

۱-تمایل دارید این وبلاگ به صفحه ای در فیس بوک‌منتقل شود 

۲-یک صفحه فیس بوک به اسم وبلاگ درست کنم

۳-در مورد سوالات 

در این موارد من میتوانم کمک کنم که از طریق ایمیل

پاسخ به نظر  و پیام خصوصی در خدمت دوستان هستم. اعتیاد و درمان

مشکلات و اختلالات روانپزشکی

مشکلات و اختلالات جنسی

نظرات 8 + ارسال نظر
استرآبادی شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:59

دکتر جان،

یه صفحه در فیس بوک به نام همین وب خوبتون ایجاد کنید. خواهشا جایگزین نکنید پیج زیباتون را با فیس بوک.
برید فیس بوک. اینقدر غرق کامنتها و لایک ها و دیگران و این و اون و فیدبکهای عمومی میشید که پستهاتون از زمینه و رویکردی که دارند خارج می شوند... لطفا این پیج را جایگزین نکنید.

رها یکشنبه 21 تیر 1394 ساعت 00:04

من الان یه سرچی کردم توی فیس بوک دو سه تا اکانت به این نام بود و مطالبش هم مطالب این صفحه. ایا هیچ کدومش مال شماست؟

اونا غیر فعال هستند
جدیده به اسم پزشک زندان به فارسی خواهد بود

رها دوشنبه 22 تیر 1394 ساعت 03:37

ببخشید اما کار مسخره ایه، کی حال اف بی داره؟؟؟

این وبلاگ باقی خواهد ماند

سما پنج‌شنبه 25 تیر 1394 ساعت 15:35

تصمیم گیرنده ی نهایی شمایید، ولی من به عنوان یه خواننده دوست دارم از اینجا مطالبتون رو بخونم,

آزیتا یکشنبه 28 تیر 1394 ساعت 06:56

شما بنویس هر جا باشه ما میایم.

اینجا خواهیم نوشت
فیس بوک هم خواهیم بود

هانیه دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 13:53 http://khoda-behtarindost.blogfa.com

سلام اگه دوست داشتید این جا هم بنویسید

yohanna جمعه 30 مرداد 1394 ساعت 00:15

دکتر جان مدت زیادیه که وبلاگ شمارو دنبال میکنم. تو این دوره فیسبوک شده محل هرزه نویسی ها که یه مشت از چرندیات افکار یه عده ای توی اون مرتب کپی میشه. اگه ممکنه همین وبلاگو حفظ کنید. حتی اگر که مطلب هم کم بذارید باز هم خوانندهای قدیمی خودتونو دارید که مشتاقانه خاطرات شما و بیماراتونو دنبال میکنن

سلام مرسی از لطفت

مرضیه شنبه 28 شهریور 1394 ساعت 10:54

سلام
من دوست دارم اینجا بخونم مطالبتونو
التبه اصلا فیس بوک ندارم
ولی وبلاگ یه چیز دیگه است
کلمه سابق اون بالا حالمو یه جوری کرد
این مدت طولانی نیومده بودم سابق اضافه شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد