خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

فرار از زندان و....

تو اخبار میگفت که 6 زندانی از زندان اصفهان با حفر تونلی موفق به فرار شده اند و یکی از آنها به دلیل چاقی در تونل گیر کرده و موفق نشده که فرار کنه.نمیدونم چرا وقتی اسم فرار از زندان و یا فیلم و سریالهای که حاوی فرار از زندان باشه میاد .همه بی اختیار طرفدار قهرمان فیلم میشن که قراره فرار کنه یا موفق به فرار شده و بی اختیار این فراریها را تحسین میکنند.یاد ماجرای فراری های زندان خودمان افتادم که تو چند پست دنباله دار ماجراشونو براتون تعریف کردم.

زندان ما خبری نیست .جز انبوه زندانیان و کار خسته کننده و.....

اعتیاد فاجعه ای به تمام معنا

دارم فرم های زندانیان معتاد را پر میکنم .وقتی به سن شروع و نوع مواد و..دقت میکنم گویایی حقایقی دردناک است.در نظر دارم دو تا طرح تحقیقاتی در این مورد انجام بدم.دوستان کسی پروپوزال یا نظری در این ضمینه نداره.البته اسمش به عنوان همکار در مقاله درج خواهد شد.

گرما و...

من از گرما متنفرم.هوا که گرم میشه متابولیسم بدن من کاهش میابه و هیچ حوصله ای برام نمیمونه .کلافه میشم.دلم لک زده واسه برف

نظرات 17 + ارسال نظر
زری سه‌شنبه 14 تیر 1390 ساعت 21:29 http://mydaysofveto.persianblog.ir/

وای نمیدونین چه ذوق مرگ شدم وقتی خبر رو شنیدم.ولی خیلی ناراحت شدم واسه اونی که اتش نشانی نجاتش داده بود.
ولی خودمونیم تو زندان هم بد نمیگذره.اقاهه واسه چی چاق بوده؟؟؟

]والا من پزشک زندان اصفهان نیستم
اینم از مضرات چاقیه دیگه

nady چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 02:11

inja ye channel zendanaye mokhtalefe donya ra neshun mide ke yade blog shoma mioftam be nazaram badtarina junube amerika.. budan

زهرا چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 08:38

سلام دکتر

دکتر من هم مثل شما از گرما متنفرم و گرما باعث افسردگیم میشه

دکتر هر جا هستی برات آرزوی موفقیت می کنم

من چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 13:35

نکته اخلاقی:

وقتی میخواهید از طریق تونل فرار را بر قرار ترجیح دهید حتما یه ۲۰ کیلویی کم کنید تا به طور مفتضحانه اینجوری تو ذوقتون نخوره همین.

من چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 13:38

راستی دکتر جان فکر میکنی با این وضعیت خراب هوا و همه چی من چقدر دیگه زنده می مونم
دستگاه تصفیه هوا بخرم کمی حل میشه؟؟؟

نرگس چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 14:14 http://www.kho0namo0n.blogfa.com

منم زود گرما زده می شم. تازگی ها تو صورتم شیر آب باز کردن باید همه ش دستمال به دست باشم!

منجوق چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 14:24 http://manjoogh.blogfa.com/


خوبه عقل کردن اون چاقه رو گذاشتن نفر آخر وگرنه اگه نفر اول بود که هیچکدوم نمی تونستن فرار کنن
شایدم عمدا گذاشتنش نفر آخر تا تو تونل گیر بکنه و راه تعقیب مامورها رو سد کنه

مرمر چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 14:46 http://www.farzad-r59.blogfa.com

من هم از گرما حاااااااالم به هم میخوره تابستون همش یا گُر میگیرم یا گرما زده هستم ای خدااااااااااا زودی زمستون برسون. اسم فرار از زندان میاد یاد فیلم پاپیون میفتم

[ بدون نام ] چهارشنبه 15 تیر 1390 ساعت 19:48

زمینه

ساقی پنج‌شنبه 16 تیر 1390 ساعت 16:13

سلام
از طریق چند وبلاگ پزشکی رسیدم به وبلاگ شما...
دلم گرفت گرچه واقعیات دوروبر ماست ولی بیشتراز همه انسانیتی که در این وبلاگ از سوی شما موج میزنه قابل توجهه...

sherry یکشنبه 19 تیر 1390 ساعت 18:38

برای پرپوزالتون می تونید از رابطه ی شروع استفاده از مواد مخدر و میزان سطح تحصیل مادر خانواده رو انتخاب کنید. که شاید یک تاثیر جانبی مثبت هم روی افکار کسانی که سعی در پستو نگهداشتن زنان دارند هم بشود.گرچه که نرود میخ آهنین در سنگ.
پاینده باشید

ایرمان چهارشنبه 22 تیر 1390 ساعت 22:36

گرما ادم دهیدره می کنه که حال ادم از خودش به هم می خوره!!!!دلم می خواست در طرحتون کمکتون کنم ولی وقت نمی شه فکر کنم.

گلدونه شنبه 25 تیر 1390 ساعت 12:49 http://tondokhond.persianblog.ir/

حتمن سن شروع سیزده چهارده سالگیه نه؟

فاطمه جمعه 31 تیر 1390 ساعت 12:34

من کارشناسی ارشد جامعه شناسی هستم و خیلی خوشحال می شوم بتوانم برای انجام تحقیق به شما کمک کنم. تحقیق شما می تواند از نوع توصیفی باشد که در آن فقط نموداری از اطلاعات معتادان ارائه می کند از جمله سن شروع به اعتیاد و نوع مواد مصرفی و وضعیت خانوادگی و .. یا از نوع تحقیقات تبیینی که مستلزم طراحی پرسشنامه دقیقتری است و با استفاده از آزمون های آماری می توان رابطه علی بین مثلا وضعیت تحصیلی والدین یا طبقه اجتماعی یا .. با اعتیاد را سنجید. تصمیم در مورد نوع تحقیق و میزان گستردگی آن منوط به اطلاعاتی است که می توانید گردآوری کنید. اگر مایلید به من ایمیل بزنید و دقیق تر اطلاعات در دسترستان را توصیف کنید تا در طراحی پرسشنامه به شما کمک کنم.(حتی اگر کارتان محدود به تحلیل اطلاعات مندرج در پرونده ها باشد نیز طراحی نوعی پرسشنامه برای طبقه بندی اطلاعات لازم است و کار سختی هم نیست)

سلام
من پرونده ای که برای اینها تشکیل میدم حاوی اطلاعات مربوط به سن شروع
نوع ماده مصرفی
شغل
تحصیلات
وظعیت خانواده
مصرف مواد در خانواده
دوستان
اولین پیشنهاد مواد
تعداد ترک
نوع روش ترک
دلیل فعلی ترک
میباش
تعداد معتاد های که باهاشون کار میکنم حدود 400 به بالاست
و همچنین دنبال اثر درمان طولانی مدت با متادون در کاهش آسیب ها هستم
ممنون میشم اگه با من همکار یکنید

راحیل دوشنبه 3 مرداد 1390 ساعت 14:23

شده تا حالا با موردی برخورد کنید که از بچگی یا زمان نوزادی اعتیادش شروع شده ؟ گاهی فکرمیکنم مثلا اگه بخوان یه بچه ی کوچیکو ترک بدن چی کار می کنن ؟

فاطمه دوشنبه 10 مرداد 1390 ساعت 13:20

معذرت می خواهم دیر جواب دادم. دو نکته مهمه. اول این که آیا امکان دارد بتوانید به سوالات از طریق مصاحبه بیفزایید؟ دوم این که کار با نرم افزارهای آماری مثل spss را می دانید؟ با اکسل چطور؟

سلام
اره مشکلی نیست

فاطمه پنج‌شنبه 13 مرداد 1390 ساعت 00:17

جزئیات استخراج داده ها از پرسشنامه را برایتان به ای دی یاهو ایمیل کردم.

چک میکنم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد