خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

تیم شجاع ایران

بازی شجاعانه و غیرتی تیم ده نفره ایران آنهم نزدیک 80 دقیقه 

معرفی ستاره های آینده

از سردار و پورعلی گنجی تا جهانبخش و امیری 

همه از تیم کیروش رضایت دارند

بی انصافی است دوباره با عقب گرد تیم دست مربیانی با سابقه معلوم برگردد

نظرات 2 + ارسال نظر
سمانه دوشنبه 25 اسفند 1393 ساعت 14:30 http://www.rahetolani.blogfa.com

سلام آقای دکتر من خیلی وقته مطالبتون رو میخونم ولی اولین باره کامنت میذارم گاهی وسط درس خوندن شروع میکنم خوندن مطالبتون و یهو میبینم یه ساعت از وقتم رفته خلاصه اینکه اگه من امسال پزشکی قبول نشدم تقصیر شماست ها خو دکتر حان انقد خوب ننویسین تا من کنکوری بدبخت وسوسه نشم که هی بیام نت

فاطمه دوشنبه 17 فروردین 1394 ساعت 18:16 http://sobhadam.blogfa.com/

سلام اقای دکتر من برخی از پست هاتون رو خوندم متوجه شدم شما هم از خاطرات ودلتنگی و.......... تو وبلاگتون مینویسید ممنون میشم به منم سر بزنید من همه ی لحظاتی که به خاطرشون ناراحت شدم رو تو وبلاگم مینویسم ممنون میشم بهم سر بزنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد