خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

روزت مبارک

یک پدر از روزی که فرزندش به دنیا می آید

تا روزی که خود از دنیا میرود

نگران فرزندش است

نظرات 21 + ارسال نظر
موج زندگی جمعه 3 خرداد 1392 ساعت 21:36 http://mojhayezendegi.blogfa.com

وقتی هم که از دنیا میرن بازم نگرانن...

آنی شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 15:42 http://ngh2.blogsky.com

من فکر می کردم فقط مادرا اینجورین

غزاله شنبه 4 خرداد 1392 ساعت 19:52

یک پدر همیشه دوست داشتنی است همیشه

دیادیا بوریا یکشنبه 5 خرداد 1392 ساعت 00:53 http://verach.blogfa.com

سلام دکتر جان
چه پست زیبایی بود که دقیقا ملموسه....
با تاخیر روزتون مبارک.....

آسیه دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 03:51 http://neveshtehayea30.blogfa.com

با تأخیر روزتان مبارک...

رها دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 10:31

سلام دکتر جان من مدت هاست که وبلاگ شمارا میخونم یک سوال خیلی خیلی مهم دارم که هیچ راه ارتباطی با شما غیر از اینجا پیدا نکردم آخه شما ایمیلتون رو هم به ماندادین.
دکتر جان پدر یکی از دوست های من (فکر نکنید خودم یا پدر خودم)سالها به تریاک معتاده البته انسان بسیار شریفی و یک شغل دولتی مهم هم داره والان به خاطر خواستگاری که برای دخترش اومده و قرار عقد کنن مدت یک ماهه که بدون دارو و دکتر اعتیادش رو کنارگذاشته اما مشکل اینجاست که از روزی که دیگه تریاک مصرف نمیکنه تقریبا هرروز تب و لرز داره و توی این هوا نه تنها که نمیذاره کسی کولر روشن کنه حتی بخاری هم روشن میکنه ودوتا پتو روش میندازه تا سه هفته به بهانه مسافرت سرکار نرفته و چند روزی هم که رفته با حال زار راننده میاردش خونه ضمن اینکه حاضرنیست به هیچ دکتری حتی برای گرفتن سرم و زدن آمپول تقویتی هم مراجعه کنه و میترسه هرجا بره یه آشنایی ببیندش خیلی خیلی هم لاغر و زرد و ضعیف شده دوستم همین پنجشنبه عقدشه و خیلی ناراحته می ترسه که بلایی به خاطر اون سر باباش بیاد یا اینکه ریه هاش عفونت کرده باشه و خطرناک باشه(آخه تنگی نفس هم داره)حالا سوال من از شما اینه آیا این عواقب ترک و طبیعی؟یعنی با تقویت واستراحت خوب میشه توروخدا اگرداروی خاصی لازمه تایان عوارض خوب بشه اسمش رو برام بنویسید چون یارو گفته حتی اگه بمیره به دکتری که میخواد گواهی فوت بده نگید موضوع چی بوده تااین حد نگرانه کسی بویی نبره لطفا جواب رو خیلی سریع به من ایمیل کنید چون همین پنجشنبه عقد دوستمه ممنونم

حتما باید بره پزشک
این علایم ربطی به ترک کردن نداره
چون قبلا مث
صرف میکرده تریاک باعث می شده که علایم بیماری مخفی بشه باید بره دکتر یه درمانگاه معمولی هم بره کافیه
حتما ببرید تا پزشک ببینه و ازمایش و...براش بنویسه

زهرا دوشنبه 6 خرداد 1392 ساعت 12:21

پدر من که از وقتی پدر شد تا الان که من در شرف مادر شدنم فقط فکر خودش بود و هست...
پدر فقط مساوی است با درد ... نفرت ...

فاطمه سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 21:14

پدر من محبتی است که ادعایش را می کند و زنجیری که به پای من سنگینی می کند.

گندم سه‌شنبه 7 خرداد 1392 ساعت 22:58 http://atregandom.blogsky.com

سلام
پدر من اصلا فکر نمیکنه که بخواد از ازل تا ابد به فکر یا نگران کسی باشه.
ولی پدرای مهربون خیلی زیادن من لایق داشتن یکیشون نبودم لابد و این دلیل نمیشه که همه بد باشن.
با تاخیر زیاد روزتون مبارک

slm rooooozeton ba taakhir mobarak

Negar چهارشنبه 8 خرداد 1392 ساعت 22:54

سلام ببخشید من یه سوال بیربطى دارم!
این زندان که تو سریال هوش سیاه نشون میدن کجاست؟
ممنون میشم جواب بدین

رها پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:00 http://vaghtimiam.blogfa.com/

سلام دوست خوبم ممنون از راهنماییت لطفا بیا منو بخون

دستیاری پزشکان پنج‌شنبه 9 خرداد 1392 ساعت 10:37 http://www.dastyari-pezeshkan.com

رها جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 10:28

سلام خوشحالم که دوباره مینویسید. انشالله نتیجه امتحان خوب باشه. با تاخیر روزتون مبارک.خدا شما و همه پدرهای خوبو زنده و سلامت و شادو پر انرژی نگه داره.

حمید سهرابی جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 15:07 http://hakimbashii.persianblog.ir

یک ربع بعد منشی صدایم می کند و با صدای آهسته ای می گوید« این بنده خدا پول نداره. رفته همه ی مطبا رو گشته همه گفتن هزینه ش حدود پنجاه هزار تومن می شه. درمانگاه دولتی هم رفته گفتن بیست هزار تومن. نداره بده. براش انجام می دی؟»
سلام
حکیم باشی به روز است و منتظر حضور شما!

asal جمعه 10 خرداد 1392 ساعت 23:37 http://drasalak.blogfa.com

پدرابنظرم خیلی مظلومن گاهی وقتا عاشق همه ی باباهای زحمتکش ومسئول بالخص بابایی خودمم.سلام اگه باتبادل لینک موافقین به ماداروسازهام سربزنین بای

... شنبه 11 خرداد 1392 ساعت 15:56

محبت پدر هیچ مفهومی برام نداره همیشه با تعجب به دخترایی نگاه کردم که از محبت بین اونا و پدراشون میگن یعنی چی این حرفا؟اینا از مریخ اومدن؟ چرا من هیچوقت همچین چیزی ندیدم؟
پدرم از دختر متنفره احترام به زن براش هیچ معنی نداره
رابطه من از سال 86 به بعد هم که ترکمون کرد تقریبا صفره
حتی نمیخوام ریختشو ببینم
همیشه برام سوال بوده که همه ی مردا عاطفه ندارن یا پدرم؟
اگه ازدواج کنم یکی مثل پدرم از آب دربیاد چی؟ فک کنم اول اونو میکشم بعد خودمو
حالم از پدرم بهم میخوره

h یکشنبه 12 خرداد 1392 ساعت 03:09

hamishe ham iintor nis.bazi pedara fagat zahmateshoon hamoon vagtiye ke daran,bacharo dorost mikonan!!!!

x دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 07:40

سلام
ببخشید یه سوال دارم ازتون:
شما از وضعیت بهزیستی ها اطلاعی دارید؟ از این ون های بنفش رنگ که مال بهزیستی هستش چیزی میدونید؟

ون های بنفش اورژانس اجتماعی هستند

x دوشنبه 13 خرداد 1392 ساعت 21:28

خب میدونم همون اورژانس اجتماعی یعنی چی؟ منو یه بار سوار کردن بردن بهزیستی انداختن تو قفس اولین داره به کسی میگم اینو،
میخوام بدونم این کارشون قانونی بوده یا نه؟ من به کجا باید شکایت کنم؟ و آیا فایده ای دارد یا نه؟ اون موقع من افسرگی داشتم و از خونه زده بودم بیرون بدون روسری که اومدن بردنم... ( 4 سال پیش)
دارم دیوونه میشم حتی به خونواده ام هم نتونستم بگم تا حالا فقط به خواهرم گفتم
البته الان حالم خوبه ولی فقط میخوام بدونم این ماجرا یه اتفاق عادی بوده یا فقط با من این طور رفتار کردن؟ لطفا اگه اطلاع دارید جواب دقیق بدید
ممنونم

اینها مسول کمک به کسانی هستند که مشکلات روان دارند ولی اینکه سرخود یکی را بگیرن نه

کیهان شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 12:17 http://mkihan.blogfa.com

درود
حتی رد آخرین لحظه حیات هم به فکر فرزندانشه.......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد