خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

سلام

نبودنمان راببخشائید

این برنامه آهنگهای بر تر ((من وتو)) بد جور  آدم توحس میبره 

مخصوصا این آهنگ که من دوست داشتم جزو20تای اول باشه



 بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو

یه وجب خاک مال من، هر چی می کارم مال تو 

اهل طاعونی این قبیله ی مشرقی ام

( بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو

یه وجب خاک مال من، هر چی می کارم مال تو ) ( 2 )

اهل طاعونی این قبیله ی مشرقی ام

تویی این مسافر شیشه ای شهر فرنگ

پوستم ازجنس شب، پوست تو از مخمل سرخ

رختم از تاول، تن پوش تو از پوست پلنگ

( بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو

یه وجب خاک مال من، هرچی می کارم مال تو ) ( 2 )

تو به فکر جنگل آهن و آسمون خراش

من به فکر یه اتاق اندازه ی تو، واسه خواب

تن من خاک منه، ساقه ی گندم تن تو

تن ما تشنه ترین تشنه ی یک قطره ی آب

( بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو

یه وجب خاک مال من، هر چی می کارم مال تو ) ( 2 )

---

شهر تو شهر فرنگ، آدماش ترمه قبا

شهر من شهر دعا، همه گنبداش طلا

تن تو مثل تبر، تن من ریشه ی سخت

تپش عکس یه قلب، مونده اما رو درخت

( بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال تو

یه وجب خاک مال من، هر چی می کارم مال تو ) ( 2 )

نباید مرثیه گو باشم واسه خاک تنم

تو آخه مسافری، خون رگ اینجا منم

تن من دوست نداره، زخمی دست تو بشه

حالا با هر کی که هست، هرچی که نیست داد میزنم

( بوی گندم مال من، هر چی که دارم مال من

یه وجب خاک مال من، هر چی می کارم مال من ) ( 2 )

 

نظرات 10 + ارسال نظر
خبرنگار چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 00:26

لایک بزرگ به ترانه

ایشالا زودتر حس و حال نوشتن بهتون دست بده

آزیتا چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 00:38

قشنگ بود ولی قبول نیست دکتر یه بست بذار کلافه ایم!

مامان چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 09:47 http://namopa.blogfa.com

عاشقشـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم
برام پر از خاطره است ....از دوران نوجوانی و عشق اول
این برنامه اهنگهای برتر هم خیلی عالیه تا ببینیم اهنگ اول چی میشه

. چهارشنبه 24 آبان 1391 ساعت 14:19

واااااااااای
من و بردی به قدیما

اریانا پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 13:26 http://www.kherse63.blogfa.com

عاشقشم... یاد روزای دور نوجوونی افتادم...

مینا پنج‌شنبه 25 آبان 1391 ساعت 15:46

دکتر جون ببخشید که به اهنگ خندیدم - اون قدیمها که تازه این ترانه در اومده - اتفاقا بعضی از کتاب مثل ب.و.ف.ک.و.ر هم تو بازار بود می گفتند هرکی به این اهنگ گوش بده یا اون کتابها رو بخونه خودکشی !!!! می کنه - منم اتفاقا هر دو کار شنیع !!! رو انجام دادم ولی نمردم !!!!!

مارال شنبه 27 آبان 1391 ساعت 23:52 http://masochism85.blogfa.com

من جدیدا عاشق آهنگ مردابش شدم

یاقوتی سه‌شنبه 30 آبان 1391 ساعت 12:37

سلام . وبلاگ جالبی دارید اکه خواستید به من هم یه سری بزنید

نون الف دوشنبه 20 آذر 1391 ساعت 19:48 http://lore.blogsky.com

عالی بود :)

رها شنبه 16 دی 1391 ساعت 17:25

اهنگ مرداب دوم شد. برا من اوله. شرح حال خیلی از ما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد