خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

پاسخ نامه یک زندانی

این کامنت پاسخ درستی به نامه داده است

این زندانی مشکلش با قرص دایمتیکون حل می شد ولی قرص بلادونا بی پی  می خواست چون نوبت بهداری خودش نبود نامه را به یک زندانی دیگر داده بود تا به دست من برساند و برای دارو بگیرد من هم برایش دایمتیکون نوشتم .

شکل ظاهری بلادونا با کلونازپام تقریبا مشابه هست و زندانی ها به جای قرص خواب به زندانی های جدید قالبش می کنند


گمونم مشکل با قرص نعنا یا زنجبیل حل بشه.

ولی‌ آخه واسه قرص نعنا که این نامه فدایت شوم رو نمینویسه. فکر نکنم مهدی قار‌قار خیلی‌ نگرانِ در رفتنِ بی‌ هوای باد معده باشه. التماس دعا داشته بنده خدا؟
 katbalou

نظرات 9 + ارسال نظر
خبرنگار پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 15:20

جایزه اش چیه ؟

من فکر نمی کردم اینقدر خوانده های من حرفه ای هستند
وگر اسم جایزه را نمی آوردم

نیکا پنج‌شنبه 27 مهر 1391 ساعت 16:03 http://colorsofawoman.blog.com

:)) جواب قانع کننده ای بوده

Rya جمعه 28 مهر 1391 ساعت 00:18 http://Beshnomara.blogfa.com

Che Jori in mohito tahamol mikonin

be sakhti

سـلامـ

Katbalou شنبه 29 مهر 1391 ساعت 03:01

I was hoping for a good prize for the right answer. Well, something like the Sam 'Pam' or peppermint pills. :D

جواد شنبه 29 مهر 1391 ساعت 23:31

سلام جناب دکتر
مطلابتون از طریف اشتراک در فید میخونم
من پزشک عمومیم و بعد از گذشت شش سال از فارغ التحصیل تازه امسال و اخیرا دنبال جواز مطلب رفتم
در حال حاضر در یه شرکت نفتی به صورت اقماری ۱۴ و ۱۴ مشغولم و میخوام در روزای استراحتم گه گاه کشیک درمانگاه بدم که گفتند باید جواز مطب داشته باشی
جند سوال
ایا واقعا اینکه برای کشیک در درمانگاه یک شهر حتما باید جواز مطب داشته باشی جدی هست و اگه نداشته باشی دیگه نمیتونه مریض بیمه ببینی درسته یا نه ؟ ایا همه پزشک ها این چنین شرایطی اچرا میشه
امتیازات باز اموزی رو چه طور میشه سریع کسب کرد؟ من تازه امسال به جمع کردن امتیازپرداختم که حدود ۱۲۰ تا دیگه میخوام البته با سیستم غیر حضور هم اشنا هستم که از قطب الکترونیک شیراز استفاده میکنم ولی میگند جایی میشه صرفا باپرداخت پول امتیاز گرفت
اینها هم میگن بت سه ماه تا یک سال فرجه میدیم و جواز تا این مدت صادر میکنیم تا امتیاز جمع کنی
حالا مثلا اگه تاریخ اعتبار جواز من بگذره حالا کی میفهمه من باید در درمانگاه برم برای تمدید اگر چک نکنند

سلام دکتر جان
اره باید بای درمانگاه های شهری داشته باشی چون بیمه ها قرارداد نمیبندن و درمان دانشگاه هم گیر میده
یکی بیمه ها
و خود اداره صدور
غیر حضوری ها اصفهان وتبریز هم میدن

شیرین یکشنبه 30 مهر 1391 ساعت 14:16

من دانشجوی پزشکیم چرا پزشک زندان؟؟؟؟؟

هانیـــــــه سه‌شنبه 2 آبان 1391 ساعت 21:00 http://tiktak061.blogfa.com/

سلـــــــــام

شمــــــا چه شغل باحالی دارین تا حالا این شغل به ذهنم خطور هم نکرده بود

خیلی واسم جالب بود

من یه بار مجبور شدم برم بهداری ناجا دکتراش خیــلی خشن بودن شما هم ایا از اون خشن ها هستــــــــــــــــی

نسیم شادمان شنبه 18 خرداد 1392 ساعت 21:08 http://www.mannevesht73.blogfa.com

دوتاسوال از خدمتتون بپرسم آقای دکتر؟
1-آیا به بچه ی 12 ساله که دندان قروچه داشته باشه کلونازپام تجویزمی کنید؟
2-آیا صرع درمان قطعی ،بدون تکرار حملات دارد؟ممکن است کسی صرع داشته باشد ولی درمان شود و حتی ورزش سنگین انجام دهد؟
3-این داروها رو میدن برای صرع؟ فنوباربیتال-والپروات سدیم-کلونازپام ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد