خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

مرا دریاب من خوبم . هنوزم آب میکوبم

الالالا لالا لا
تو ای نایاب ای ناب. مرا دریاب دریاب
منم بی نام بی بام . مرا دریاب تا خواب
مرا دریاب مستانه . مرا دریاب تا خانه
مراقب باش تا بوسه . مرا دریاب بر شانه

لالالالا لالا لا
مرا دریاب من خوبم . هنوزم آب میکوبم
هنوزم شعر می ریسم . هنوزم باد می روبم
مرا دریاب در سرما . مرا دریاب تا فردا
مرا دریاب تا رفتن . مرا دریاب تا اینجا
مرا دریاب تا باور . مرا دریاب تا آخر
مرا دریاب تا پارو . مرا دریاب تا بندر

تو ای نایاب ای ناب. مرا دریاب دریاب
منم بی نام . بی بام
مرا دریاب تا خواب

لالالالا لالا لا

مرا دریاب من خوبم . هنوزم آب میکوبم
هنوزم شعر می ریسم . هنوزم باد می روبم
مرا دریاب در سرما . مرا دریاب تا فردا
مرا دریاب تا رفتن . مرا دریاب تا اینجا
مرا دریاب تا باور . مرا دریاب تا آخر
مرا دریاب تا پارو . مرا دریاب تا بندر

تو ای نایاب ای ناب. مرا دریاب دریاب
منم بی نام . بی بام
مرا دریاب تا خواب

لالالالا لالا لا


پی نوشت:

1-تنها دو نفر از دوستان تونستند حدس بزنند من کدام زندان کار می کنم و این یعنی که هنوز میشه نوشت

2-همه آثار و ترانه های شهیار قنبری را دوست دارم

3-یکی از بدترین شیفت ها واسه یه پزشک میتونه شیفت های صبح جمعه باشه

4-یه راهکار پیدا کردم واسه مریض های که عشق آنتی بیوتیک و پنی سیلین و..هستند  در حای که نیازی به مصرفش ندارند(به مصرف پنی سیلین اعتقاد پیدا کردند به قول خودشون) .من میگم من واستون مینویسم ولی نیاز به مصرف آین آنتی بیوتیک و پنی سیلین و..نیست به این دلیل هم مینویسم که دوباره نخواهی بری دکتر تا اینبار برات پنی سیلین و..بنویسه و بزنی خوب بشی




نظرات 18 + ارسال نظر
دکتر ژیلا جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 13:54 http://www.drjila.com

درود
میگن اگه آدم به یه چوب خشک هم اعتقاد داشته باشه چوبه سبز میشه و جوونه میزنه دیگه پنی سیلین که از چوب خشک بی عرضه تر نیست که

طراوت جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 14:02

خیلی جالبه سوال می پرسین بعدم که جوابتون رو می گیرین اصلا به به شخصیت خواننده احترام نمی زارین و به راحتی کامنت رو منتشر نمی کنید .. من خیلی خیلی و قته که شما رو می شناسم و خا موش اینجا رو می خوندم تا اینکه خودتون سوال کردین که حدس بزنین و اینها ... تا نپرسیده بودین هم من چیزی نگفته بودم .. چند وقت پیش هم که در مورد اون جوون اعدامی ( فردین ) نوشته بودین واستون کامنت گذاشتم اما کامنتم رو حذف کردید ..واقعا متاسفم

سلام
جواب شما درست بود و به دلایل امنیتی و...مجبور بودم حذف کنم
عذرخواهی من را بپذیرید

گل پونه جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 14:52

سلام پزشک عزیز
به هر حال با این سبک نوشتن اصلا بعید نیست که یه عده بتونن حدس بزنن شما منظورتون کدوم زندانه
و ممکنه یه عده هم شما رو بشناسن خودشونو لو ندن
پس این نظر سنجی نمی تونه ملاک باشه
برای اینکه هم شما نوشتنو ادامه بدین و هم ما از خوندنتون محروم نشیم یه کم سر بسته تر بنویسین
طوری که نشه حدس زد شما کجایین
البته یه مسائلی دیگه قابل پنهان کردن نیست
خلاصه اینکه مواظب خودتون باشین دکتر جان و ما رو یک روز با پیغام خداحافظی شوکه نکنید
مرسی

مامان جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 17:11 http://www.mazbar.niniweblog.com

سلام وبتون رو خوندم نمیدونم کدوم زندانید
به ما هم سر بزنید

نازیلا جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 20:48 http://florance.mihanblog.com/

مرا دریاب ولی میدونم واقعا خوبم

ابوعدنان جمعه 25 فروردین 1391 ساعت 22:46 http://abooadnan.blogsky.com

به نظرم اگه شما را نشناسیم بهتر هم راحت تر می نویسی هم راستش را می گی

س پ ی د ا ر شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 00:08

این قالب خوبه ! بلاگ راحت تر لود میشه . . .

همراه زندگی شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 08:51 http://hamkase.persianblog.ir/

جالب بودووووووووووووووووووووووووووووو زیبا........

معلم کوچولو شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 09:16

عجب راه حلی!

[ بدون نام ] شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 12:54

میگما شاید دکتر خوبی باشی ولی نویسنده خوبی نیستی حوصله م سر رف

هشت الهفت شنبه 26 فروردین 1391 ساعت 22:49 http://hashtalhaft.persianblog.ir

مگه میشه فهمید شما کجا کار می کنید؟؟؟؟ مگه اینکه تجربه زندان رو داشته باشیم....

سرباز زندان یکشنبه 27 فروردین 1391 ساعت 18:15

تمام زندان ها مثل هم هستن حالا یکی بزرگتر یکی کوچکتر.
من به شخصه نمیتونم چیزایی که تو زندان وکیل آباد مشهد بهم گذشته رو بگم چون حقیقتش آدم شجاعی نیستم.
ولی مطمئنم اندازه یک کتاب مطلب دارم واسه گفتن.اونم اتفاقایی که فقط تو چند ماه برام افتاده.
تنها چیزی که میدونم اینه که ماها خیلی فولادیم.
ادعای الکی نمیکنم ولی حدس میزنم که دکتر هم موافق حرف من باشه که کار کردن تو زندان از معدن هم سخت تره.

معدن چرا که نه

گاوچرون دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 08:40

دکی زندان کرمان کار میکنی اصلا کلی هم تو کار ترک اعتیاد و اینایی موفق باشی

جرم شناس چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 01:03 http://justiceways.blogfa.com

من عاشق شهیارم مخصوصا آهنگ سفرنامه ش:
با حریق یاادها در سفرم
وقتی دورم به تو نزدیک ترم

آرشام پنج‌شنبه 21 اردیبهشت 1391 ساعت 02:11 http://elfuego.blogfa.com

منم قبلا زیاد گوش میکردم

رضا جمعه 30 تیر 1391 ساعت 05:18

گفتی دو تاشون درست تشخیص دادند من رفتم نظرات را گشتم خیلی راحت فهمیدم کدوم شهر دو بار فقط گفته شده !!!!
کسی که باید بفهمه کجایی هستین راحت می فهمه
اون دزد و معتاد ها هم معمولاً سر و کارشون به وبگردی نمیفته خیالتون جمع آقا بنویسید

افسون دوشنبه 2 بهمن 1391 ساعت 23:24

خاطرات گذشته .........به هرحال این ترانه به من تقدیم شده بود .

سعید سه‌شنبه 15 اسفند 1391 ساعت 05:21

دستمو بگیر
تن من رقص جاناه میخواد
رقص آزادی رنگاهای قشنگ
رقصی که پدر بزرگ یادم نداد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد