خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

استقلال یا پرسپولیس قضیه این است

یعنی عمر ما قد میده یه دربی ببینیم مثل تمام دربی های دنیا 

حساس -زیبا-جذاب-و پر هیجان


پی نوشت:

1-سپاهان هم به سرنوشت تیم امید دچار شد استفاده از بازیکن دو اخطاره 


نظرات 11 + ارسال نظر
امیر پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 14:25 http://amirvaezi.com

سلام ببین دوکی تو این دربی که بقول قمی ها استقلال سولاخ سولاخ میشه ! :دی

روزنوشت یک پسر مجرد پنج‌شنبه 24 شهریور 1390 ساعت 19:46 http://javan21.blogfa.com/

سلام.در مورد سپاهان باید بگم که هنوز چیزی معلوم نسیت ناظر بازی گفته هیچ مشکلی نداره ما هم دعا میکنیم تیم سژاهان ایرانمون اممتیاز از دست نده...

در مورد استقلال و لنگیا باید بگم ایشالا اگه خدا بخواد استقلال میبره

مارال جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 08:28

سلام آقای دکتر، خسته نباشید.
در مورد دربی فقط باید امیدوار بود که جذاب و در عین حال بی حادثه تموم بشه.
چند روز پیش براتون پیغام گذاشته بودم و امیدوار بودم که جوابی ازتون دریافت کنم. نمی دونم مشغله باعث شده که هنوز منتظر بمونم یا ...
موفق باشید

Mahdiye جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 09:53

سلام من گاهی به وبلاگتون سر میزنم دلیل نوشتن الانم برلتون اینه که چون شما پزشک زندان هستین شاید در مورد سوال من جوابی داشته باشین.من یه دوست همجنس دارم که تا اخر شهریور ماه اتاقی رو که اجاره کرده باید پس بده.توی مرداد ماه چند روزی بیخونه بود واسه همین از شهری به شهر دیگه میرفت که شبها رو بتونه توی ماشین در امنیت باشه.حالا دوباره این اوضاع داره واسش پیش میاد .امکان اجاره کردن جایی رو نداره مگر اینکه جایی باشه که فقط ماهی صد تومن بگیرن. در مورد پانسیون هم تحقیق کردم حتی اصرار و پافشاری کردم ولی شرطشون دانشجو بودن و کارمند بودن هست.دوستم دانشجو نیست کارمند هم نیست کارمند یعنی اینکه جای دولتی باشه با فیش حقوقی .در مورد کتابخونه شبانه رپزی هم که فقط شبها بازه. کسی رو نداره دوستم که ازش کمک بگیره.یکی از سوالاتم اینه که اگه شبها تو حیاط بیمارستان امام بمونه ایا جای امنی هست.و اینکه ایا بهش ممکنه گیر بدن.و سوال بعدیم اینه که به عنوان پیشگیری از جرم هایی که ممکنه یه مرد علیه یه خانم تنها انجام بده جایی رو در نظر گرفتن .گرمخونه رو که تحقیق کردم فقط مخصوص اقایون تو فصل سرما بود.فقط یه گرمخونه زمستونی تو مشهد واسه خانومهاست.ضمنا دوستم امکان صیغه شدن نداره چون هم دوست نداره هم اینکه دوست داره فقط واسه خودش باشه.

mahdiye جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 10:04

من چون زیاد شرح دادم نگران بودم اخرش سوالهامو یمیشونو نبینید.واسه همین با عدد مشخصشون میکنم.۱_حیاط بیمارستان امام جای امنی هست.۲_ممکنه بهش گیر بدن که چرا اینجایی.۳_ایا جایی واسه شب امن یه خانم بی بضاعت تعریف شده.
کمیته امداد .اورژانس اجتماعی .بعضی موسسات خیریه.مسحد.سطل زباله .استانداری.همه این گزینه ها بررسی شدن و به دلایل زیر اوکی نشدن. لطفا اگه راه حلی جز اینها به ذهنتون میرسه بگین ممنون.اگه ممکنه از مسئولای زندانم مشورت بگیرین.
تو سطل زباله یه کم ترسناک و کثیفه /مسجدم که پیش نماز مسجد گفت بیا صیغم شو.موسسات خیریه هم میگن صبر کن./اورژانس اجتماعی هم میگه فقط مشاوره میده یعنی مسکن روحیه.ضمنا دوستم ادم خیلی امیدوار و شاد و درسخونیه نیاز به مسکن روحی نداره/کمیته امدادم میگه بزرگترین کمکش میتونه همون ماهی پنجاه باشه که دوستم جا میخواد نه پول.اگه خیلی طولانی شد ببخشید فقط خواستم راه حل های سوخته رو تکرار نکنین.خدانگهدار

سلام
متاسف شدم واسه مشکل دوستتون
من مشهد نیستم
ولی به نظرم حیاط بیمارستان میتونه یکی دو هفته مناسب باشه ولی بعد که نگهبانا میشناسنش دیگه نمیزارن بمونه
باید یه فکر اساسی کرد واسه دوستتون
یه پیام بزارید تو وبلاگ تلخ نوشته ها از مسعود مشهدیه شاید کمک کنه لینکش تو لینکای من هست

ادوارد کالن جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 14:39

ببخشید دربی یعنی چی؟؟؟؟
اخه من فوتبالی نیستم

نازنین جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 20:30

دکتر تبریک
بالاخره درست حسابی بردیم

ندای آبی جمعه 25 شهریور 1390 ساعت 23:45

من"قبل از دربی وباخواندن کری های دوستان لنگ!!!!!
(راستی دیدین قرار بود بعضیا استقلالا بترکونن وگامی بلند برای قهرمانی بردارن؟
من"بعد از ضربه ی دقیقه 2 میلاد واویلا
من"بعد از گل
7 مقدس
من"حین اعلام ضربه پنالتی من بعد از

معمولی شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 15:22 http://pichokhamhayam.blogfa.com/

سلام بر دکتر با حل
دکتر جان قضیه کدام است ؟؟؟؟
قضیه مشخص است که عزیز
اطلا ولش کن هر چه دکتر عزیز ما بگوید.
مدتی نبودیم ببخشایید

معمولی شنبه 26 شهریور 1390 ساعت 15:23 http://pichokhamhayam.blogfa.com/

منظورمان از با حل، با حال بود

tt پنج‌شنبه 7 مهر 1390 ساعت 12:25

من بین آبی و قرمز سبز را ا انتخاب می کنم
بین بین رفتن و نرفتن رسیدن را و بین بودن و نبودن هرچیزی را که او بخواهد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد