خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

وقتی تو شرمنده میشوی

تو این پست در مورد بد شانسی ها و مشکل تمدید پروانه مطب گفتم و هیچ وقت فکرش را هم نمیکردم که خواننده ای مشکل من را حل کند.دوستی پیام گذاشت و نوشت به خاطر تمام روزهای بم و به پاس آن روزها من میتوانم کمک کنم و کمک این دوست باعث حل مشکل من شد.

من قدر دان این دوست نادیده همیشه خواهم بود و ایمان دارم که

تو نیکی کن و در دجله انداز

که ایزد در بیابانت دهد باز

آری در این روزگاز که ناسپاسی اوج میزند هستند انسانهای ارزشمندی که فراموشکار نیستند و این درسی بود برای من و امثال من .

پزشکانی که در دورترین نقاط این سرزمین بی هیچ چشمداشتی به این مردم خدمت میکنند  میدانند و بدانند که این رفتارها و کارها یشان  در قلب مردم جای میگیرد .و مردم هم حساب آن پزشکان نورچشمی و..را از حساب پزشکانی که بی هیچ چشمداشتی و در اوج تبعیض ها و بی مهری ها و....به این خاک تعصب دارند و هنوز هم در مقابل اجبار مهاجرت و خدمت به بیگانگان مقاومت میکنند را جدا میدانند و کاش اینها بگذارند ما به این خاک  خدمت کنیم و نه اینکه هر روز با بهانه ای عرصه را تنگ تر کنند تا مجبور شویم برویم از وطنی که دوستش داریم و از خاکی که به آن تعلق داریم و مردمانی که لبخندشان و مهربانیشان برایمان  نعمت است

پی نوشت:

اینجا یک نفر به یک کلیه نیاز دارد

نظرات 14 + ارسال نظر
شهناز یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 14:14

سلام دکتر جان خوشحالم که مشکلت حل شده همونجوری که گفتی تو نیکی می کن و در دجله انداز که ایزد در بیابانت دهد بازالبته اینها نتیجه نیکی های خود شماست که خداوند داره به شما برمیگردونه .

رومینا یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 18:05

چه خوب !! دست اون خواننده محترم درد نکنه. به خوشحالی که از خوندن این پست پیدا میکنه حسودیم میشه. خدا کنه همه ما سعی کنیم گرهی از کار کسی باز کنیم که هرچه اون شخص غریبه تر لذت کمک بیشتر خواهد بود.

سارا یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 20:19 http://yaallah.blogfa.com/

سلام//یه دنیا ممنون بابت محبتتون//آرزو میکنم همیشه سلامت باشین//لطفا دعا کنین استرس و سختی این روزایه دیالیز به خوبی برای ما سپری بشه و برادرم بتونه زودتر پیوند کنه.بازم ممنون

دلژین یکشنبه 25 اردیبهشت 1390 ساعت 23:16 http://drdeljeen.com

دستشون درد نکنه

سارا از ژوژمان دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 00:43 http://judgment89.persianblog.ir

دشمنتون شرمنده.

دوستی غریب دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 09:10

خیلی خوشحال شدم چون حق خودت بود و همیشه میگن حق به حقدار میرسه

تارا دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 09:14

سلام من هم توی نظام پزشکی یه شهری کار می کنم. این جا دیوانه کنندست مخصوصا کار من که توی واحد انتظامی ام. مابرای هر ثبت شکایت ۵۰۰۰۰ تومان در صورت اعتراض ۶۴۰۰۰ تومان و در صورت اعتراض مجدد ۱۱۰۰۰۰ تومان از طرف می گیریم.
برای تبلبغات و تمدیدو حق تمبرو ....
تازه تا پارسال بدهی ها رو با همون سال حساب می کردن. یعنی اگه شما ۵ سال پرداخت نکرده باشی با سال ۸۹ حساب می شد.
تعرفه های تایید امضا و تایید حق محرومیت و گواهی عدم سوء پیشینه کیفری و....

شازده خانم دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 10:34 http://tehransaate5.blogsky.com/

یادمه توی چند تا پست قبل از سختی و غیرقابل تحمل شدن محیط کاری شکایت داشتید.یکی دو پست قبل هم در مورد سختی کار طبابت و دکتر شدن سخته و ...این حرفا بحث بود.خوشحالم که بعد از مدتها یک خبر خوشحال کننده میخونم.

نرگس دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 14:48 http://www.kho0namo0n.blogfa.com

چه قدر لذت بخش بود پر از احساس های قشنگ شدم.

بلندترین دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 21:07 http://www.bolandtarin.blogfa.com


خوشحالم که مشکلت حل شد

saba دوشنبه 26 اردیبهشت 1390 ساعت 23:21

mer30!yek bar ye chiz omid var konande az pezeshki didam!!!!

aazam سه‌شنبه 27 اردیبهشت 1390 ساعت 09:20

سلام
این پست خیلی به دلم نشست همین طوره که شما می گویید من کاری نکردم خداوند مزد زحمات و کارهای نیک وخیرتون رو درحق مردم بم جواب داد
این روزها درگیر یک بیماری هستم باید تن به جراحی بسپارم برام دعا کنید میگن نگران نباش ولی نمی توانم

جوجه چهارشنبه 4 خرداد 1390 ساعت 00:13 http://jojeordak.blogfa.com/

پزشک داریم تا پزشک .بعضیا مثل شما و بعضیا ....
دیروز رفتم مطب دکتر به خاطر مشکلی که داشتم و فکر میکردم دکتر زنان میتونه کمکم کنه اما این دکتر ۸ تومن پول گرفت تا بگه در تخصص من نیست!

hedie شنبه 24 تیر 1391 ساعت 21:37

salam doctor.man adame kheili pooldar ya ba nofoozi nistam ama doost daram komak konam(tu size khodam albate!) az ghadimam goftan ghatre ghatre jam gardad... kholase inke kash ye hesabi baz mishod baraye komak be kasaii ke niazo moshkele mali az in tip daran ta beshe har ki ghade khodesh komaki kone o gerehi vaz beshe...
doost daram nazaretoono bedoonam!
pirooz bashid...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد