خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

روز معلم و..

او که به من نوشتن آموخت

او که به من خواندن آموخت

او که آموخت  بیاموزم

او که آموخت بیاندیشم

او که آموخت بپرسم

او که آموخت نه بگویم

او که آموخت گاهی میشود عصیان کرد بر باورهای که با آموختن و اندیشیدن و پرسیدن فهمیدم نادرستند

او معلم بود

روزت مبارک

نظرات 7 + ارسال نظر
saba سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 21:18

salam u ham yejur moalemina be 2ktoraye dg darse ensaniat midin!! pas ruzetun ba ye ruz takhir mobarak.
Farda emtahan anatomi andame tahtani daram vasam 2a konin hichi to zehnam nist!mer30

سلام مرسی
نگران نباش

ناهید کوچولوو سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 21:49 http://mohandes-kocholooo.tk/

روزش مبارک

سعید سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 23:49 http://zendegiblog.blogfa.com

سلام دکتر!
من با قشر دکتر جماعت همکارم. مشکلاتشون را درک میکنم.
روز معلم هم بر همه معلمان مبارک.

شهناز چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 09:38

روز معلم بر تمام معلمان خوب و عزیز مبارک باد.

شامل چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 11:18

روز معلم مبارک.
وقتی کلاس پنجم دبستان به علت شلوغی بیش از حد مدرسه و نبود کلاس یه روز ناظم مدرسمون ما رو به صف کرد و بردمون یه مدرسه دیگه.سر کلاس(انباری سابق) منتظر نشستیم تا خانوم معلم جدیدمون بیاد یه دفعه چهره جدی یه معلم مرد رو دیدیم دلمون خالی شد و گفتیم بیچاره شدیم.اما روز آخر خرداد تا دم تاکسی هم دنبالش دویدیم تا تشکر کنیم ازش که چقدر به ما لطف داشت.
با درس دادنش با حرف زدنش حتی با اون شیلنگهای که گاهی ازش خوردیم درس زندگی بهمون داد.

علی طنطاوی چهارشنبه 14 اردیبهشت 1390 ساعت 23:47 http://navabiyan.blogfa.com

از قلم خوبی برخورداری ،با مطلبی یا عنوان "پهلوانان پفکی یا کاغذی ، مسئله این است " به روز هستم
Navabiyan.blogfa.com_سربازان خودسر امام زمان

سمی دوشنبه 2 خرداد 1390 ساعت 13:06

من همونم که می خاستم دکتر بشم حالا معلمم تو این روزا میخام هیچی نباشم ا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد