خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

خاطرات یک پزشک سابق زندان

یک پزشک از گوشه ای از این سرزمین.

اگه سبزم ....

این ترانه را که ازسروده های  شهریار قنبریه (که خودشم خونده این ترانه را)خیلی دوست دارم


اگه سبزم اگه جنگل اگه ماهی اگه دریا

اگه اسمم همه جا هس روی لب ها تو کتابا
اگه رودم رود گنگم مثل مریم اگه پاک
اگه نوری به صلیبم اگه گنجی زیر خاک
واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مرگم
اگه پاکم مثل معبد اگه عاشق مثل هندو
مثل بندر واسه قایق مثل قایق واسه پارو
اگه عکس چل ستونم اگه شهری بی حصار
واسه آرش تیر آخر واسه جاده یه سوار
واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مرگم
اگه قیمتی ترین سنگ زمینم توی تابستون دستای تو برفم
اگه حرفای قشنگ هر کتابم برای اسم تو چند تا دونه حرفم
اگه سیلم پیش تو قد یه قطره اگه کوهم پیش تو قد یه سوزن
اگه تن پوش بلند هر درختم پیش تو اندازه  دگمه .یه  پیرهن
واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مرگم
اگه تلخی مثل نفرین اگه تندی مثل رگبار
اگه زخمی زخم کهنه بغض یک درد رو به دیوار
اگه جام شوکرانی تو عزیزی مثل آب
اگه ترسی اگه وحشت مثل مردن توی خواب
واسه تو قد یه برگم پیش تو راضی به مرگم....
نظرات 17 + ارسال نظر
مهندس آکله یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 16:04 http://mohandesakele.mihanblog.com

بسیار آهنگ زیباییه. بیین این آّهنگ رو مقایسه کنیم با اون آهنگ:
وای وای وای پارمیدای من کوووووووووش؟
وای وای وای میرم از هوووووووش....
تو منو دوست داری آره لبات گیرایی داره....
یه همچین چیزایی ردیفه پشت هم خلاصه. ببینید داریم از کجا به کجا میریم

پیشرفت موسیقی تو ایرانه دیگه

بلندترین یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 16:41 http://www.bolandtarin.blogfa.com

واسه آرش تیر آخر واسه جاده یه سوار..........

چه طوری میشه که بعضی چیزها اینقدر زیبا هستند؟؟؟؟

یه سیب تنها یکشنبه 10 بهمن 1389 ساعت 22:19

بلا ای بلا...بلا دختر مردم...
بلا ای بلا...بلا بوی گل گندم...
بلا اون قد رعنات پر از ناز و کرشمس
نگا کن جای پامون همون جا لب چشمس...
گل اندام گل اندام فقط من تو رو می خوام
می ترسم که رقیبون سر رات بذارن دام...
بلا شیطون خودم.......

اون عقبیا حال می کنن ؟!!!

نبینمت نشستی...منتظر چی هستی ؟؟؟!!

اره خوبه
بلند میشیم

ارامش زیبایی داره این شعر و ترانه که من خیلی دوست دارم ..منون به خاطر یاد اوریش

سارا خانوم دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 00:00 http://sokotamazrezayatnist.blogsky.com

سلام رفیق
اولین بار که این ترانه رو شنیدم....گوشامو تیز کردم تا بشنوم........صداش خیلی کم بود.....روم نمیشد به راننده اتوبوس بگم زیادش کنه....انگار صدای دلمو شنیده باشه......زیادش کرد......
چشمامو گذاشتم روی هم.......و به خودم گفتم...چه راننده متفاوتی.....نمیدونم شاید عادت کرده بودم به شنیدن ملودیها و ترانه های خاص توی مسیر...........
بعد تر فهمیدم راننده اون شب مهندس برق بود......که اخر هفته ها برای کمک خرج زندگیش رانندگی جاده رو میکرد.....یه جور سرمایه گذاری تو اتوبوس.........که اجبارا خودشم شده بود شوفر راننده.........دو سال بعد........تو همون مسیر....دیدمش......اون قیافه شاداب و امیدوار..محکم و پرکار ....تبدیل شده بود به....چهره تاریک.......چشمای گود رفته و لبهای کبود.....زار زار...گویا کارشو از دست داده بود..........کلا شده بود راننده.....ولی هنوز.....اهنگهای خوبی گوش میداد........نمیدونم........بعضی خاطرات.......کم اهمیت به نظر میرسن......ولی پررنگن

جالب بود
امیدوارم اون مهندس یا راننده فعلی هم زندگیش مثل آهنگهای نابی که گوش میداده بشه

دریا دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 00:41 http://youhearts.blogfa.com/

سلام خوبی
با اهنگ های شهریار قتبری این اهنگ ودواهنگ قدغن و لالا واقعا حال میکنم خیلی زیبان خدایش اینا کجا ؟ وخواننده های حالایی کجا ..................
یه روز یکی از اداره اطلاعات (ادم شوتی بود) اومده بود دفتر من اتفاقا همین اهنگهای قنبری و داریوش رو گذاشته بودم یه شعره هست داریوش میخونه ای ادمها ................این مرده ازم پرسید محمداصفهانیه منم گفتم اره ...............گفت مشکلی نیست خودی ها رو گوش بدین ولی ابی داریوش نذارین ..............

آبی دریا غدقن
شوق تماشا غدقن

خوشحال ها دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 10:02

مطالبت جالب وخواندنی ایست ،مدتها به صورت (نامحسوس )پیگیری می کنم ،الان محسوس شدم
موفق باشید


هیییییییی
حالا که همه اهنگها شده چرت و پرت
تکی و توکی
اهنگ باحال پیدا مره
دمت جیز دکتر

شهناز دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 11:51

سلام دکترجان
همه چیز زندگیمان معنای دیگه ای پیدا کرده واقعا شعرها هم شعرهای قدیمی پرمعنا و زیبا البته این شعر رو گوگوش قدیما خونده بود. خواننده های قدیمی مون حالا هم چیزها خوب می خونن و ناگفته نمونه بعضی خواننده های جدید هم هستن که شعرهای شعرای بزرگ رو خوب میخونن .

من(رها)! دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 12:38

نظر خواصی ندارم فقط خواستم بگم خوندم!!!

یه سیب تنها دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 15:57

از تو نوشتن غدقن..
گلایه کردن غدقن..
عطر خوش زن غدقن..
تو غدقن من غدقن..

برای عشق تازه اجازه بی اجازه....

هییییییییی...جووووووونی...یادش به خیر !

قاسمی سه‌شنبه 12 بهمن 1389 ساعت 00:03 http://www.2241531.blogsky.com

سلام سایت قشنگی داری منوباعنوان سایه وستاره لینک کن وخبربده تاشمارولینک کنم

جلال چهارشنبه 13 بهمن 1389 ساعت 18:06 http://medorder.blogfa.com

سلام
خسته نباشید.

سمیه جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 11:45 http://delneveshteham.blogsky.com/

قشنگ بود
وقت کردین یه سر به وبلاگم بزنید
مرسی

نیلوفر چهارشنبه 24 فروردین 1390 ساعت 02:27 http://nilo0far7.blogfa.com

سلام
راستش تازه با وبلاگ شما آشنا شدم و به جرات میتونم بگم که بیشتر پست های شما و آرشیو رو خوندم امیدوارم پر کار تر باشید و بسیار قلم زیبایی دارید...

اگه جام شوکرانی تو عزیزی مثل آب....

سارا دوشنبه 29 اسفند 1390 ساعت 17:02

سلام

شهیار قنبری هستش دکی جون

سال نو مبارک

ازاده یکشنبه 19 شهریور 1391 ساعت 10:43

سلام خیلی وقته میخونمت جالبه تو سه تا از اهنگها نظر منم عینا مثل شما بود وجالبتر اینکه تقریبا همکاریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد